My World

this is the story of my life

AKU RINDU…… (0)

5:50 AM by , under

Aku rindu gilak zaman mbiak aku dolok.Zaman aku ne ada PSP kah PS2,PS3 or semua benda gya.paling cangih pun game SEGA @NINTENDO jak.ya pun aku xmampu beli hahahaha.tp semua ya aku xkesah pu…ADA KU KESAH…XKESAH PUN hhahahahaha.aku msh ingt geng kmk org g nangkap ikan BELAWO(dont know how to spell the fish hahahaha)asal ari ujan jak,suma ready masuk aprit nagkpa ikan ya hahaaha.ikan sepat kah ikan puyu kah memang akan menjadi mangsa heheheheh.tedah ikan-ikan ya.main perang dalam utan.main bol,main wau,mandik lombong(wakaupun xpande berenang tapi ngegeh juak mok mandik lombong,nasib xlemash hahahaha)men lastik burung,ambik buluh k men bedil time bulan posa.hahahahaha.sampe mati pun aku xkan lupak suma ya kecuali aku mati or ilang ingatan lah bok ku lupak hehehehe..semua ya berik impak kuat dlm memory aku.Now cne tuju semua member2 kampung pun aku xtauk.semua ada hala tuju hidup masing2 sama lah juak dgn aku.

IMG_0024

TOK ADALAH ANTARA BESTFREN AKU DOLOK.TEPI SEKLAI YA AZLAN,TENGAH YA LEMAN,TEPI KANAN YA AKU

Andai ada mesin merentas masa,aku teringin mok balit zaman ya bukan untuk ubah sejarah hidup aku tapi untuk aku tgk sdr live show kehidupan zmn aku kecik2 ya.mesti aku akan senyum sorang dirik kan heheheehe.



edit post

0 Reply to "AKU RINDU……"

Post a Comment