My World

this is the story of my life

DUNIA AKU….. (0)

5:29 AM by , under

Aku bernama RIDZUAN ONN BIN AMAT.aku anak ke 3 drpd 3adik beradik.Aku ada kakak 2 org.Kaklong aku SUTINA BINTI AMAT,Kakngah ku ASMAHWATI BINTI AMAT.Rumah aku yalah syurga dunia bagi aku.Istana dlm dunia aku heheheh.Diperintah oleh seorang Raja bernama AMAT BIN HJ.MOHD YASIN,dan dibantu oleh permasuri nya FATEMAH BEE BINTI HASSAN MOHAMAD.daknya lah yg membesarkan aku dlm sebuah keluarga yg sederhana yg xterlalu senang dan xterlalu susah walaupn aku tauk sebelum aku lahir life cdaknya memang susah.Sorang gik penghuni rumah mek org adalah adik bongs mak ku yg memang setia kekal dirumah tok adalah usu aku,HALIMAH BINTI HASSAN MOHAMAD.Usu aku ya single.she loved to live single.maybe kot hahahaha.Kaklong dah kawen dengan seorang putera hehehehe bernama JEFRI BIN ABU SEMAN and now dah ada 3 org cahaya mata.dan kesemuanya PUTERA-PUTERA RAJA Anak sulung bernama MOHD ZAIM BIN JEFRI,Yang no 2 MOHAMAD ZAQUAN BIN JEFRI,and yang bongsu ya MUHAMAD ZUHAIR BIN JEFRI.Aku dilahirkan dan dibesarkan d rumah tok.NO 20A,kampung Astana Lot,Lorong Petra 3,Petra jaya 93050 Kuching Sarawak.

IMG_3967

Toklah keluarga ku.Sebelah kiri sekali ya usu ku,kaklong,abang long,abah,mak,kakngah,zaim,aku n depan sekali belah kiri ya zaquan n paling bongsu n paling cerdit sekali,zuhair.

Aku bekerja sebagai PEMBANTU PENGUATKUASA MAJLSI BANDARAYA KUCHING SELATAN,Its not far from my place act hehehe.dekat jak mun turun keja..dan kenderaan paling ku suka adalah skuter karisma biru ku tok hehehe.walaupun nampak burok,tapi menjadi kegilaan org lain utk mebeli nya dari aku hahaha.aku pun heran.pa yg spesel nya skuter ku ya pe suma mok beli ya dari aku.tapi aku xkan jual sebab yalah mto 1st aku beli(tp 2nd hand lah huhuhuhu) n aku da byk kenangan dgn CHIKARO ku bersama skuter ya.byk jasa skuter ya.otedah…

05072007021 City Day '06 063

TOKLA RUPA KU TIME KEJA HEHEHEHE

O'onN1351 O'onN1353

HEHEHEHEEHE TOK LA SKUTETR KESAYANGAN AKU KARISMA 150 QKJ 639

Tujuan aku polah blog tok sebab aku xmaok semua tok aku lupak satu hari kelak.sama ada aku dah jadi nyanyuk or hilang ingatan or maybe aku pergi tak kembali.sekurang2 nya blog tok akan refresh memori aku or org yg aku syg akan sentiasa ingat dgn aku…semua yang aku tulis tok kelak adalah berkaitan dengan DUNIA AKU….



edit post

0 Reply to "DUNIA AKU….."

Post a Comment