My World

this is the story of my life

melamar……will you married me… (0)

10:29 AM by , under

Hari tok aku jadi saksi kepada ah yao dengan lily bila ah yao melamar lily kawen dengan nya .hahahha wow..makin berkurang lah org bujang dalam opis aku ya.tahniah buat yao dengan lily.kmk duak yao dah plan nak polah suprise propose tok.walaupun simple jak,but it’ll make a sweet memory for both of them.petang tadik pas rokol,aku,yao dengan abg g crown square g carik cincin.yang biasa jak….memang dah plan mok buat propose ya  dari ria.just yao xtauk mok polah gne.so aku berik idea biasa jak.coz aku sendiri pun xpenah propose org ajak kawen.so aku xtauk gne mok propose.aku sebut sebarang jak hahahaha,hehehehe.wish u guys happy owez…finally they get married hehehehe.im happy to hear that.berpeluh-peluh aku jadi cameraman nya duak ritok.ambik gambar masa yao propose lily hahahahaha….aku respect lah nya duak ya.sporting deh…hehehe sweet and cute couple….bila tengok orang kawen,aku pun maok kawen..sapa yang xmok kawen rite?aku pun maok ada family sendiri,anak,bini dan life sendiri macam orang lain..cuma tunggu masa dan ketika jak gik.tunggu seru lok kata orang sarawak hehehehe.

 

IMG_3146

tok lah cincin propeose ah yao.tapi tok bukan cincin wedding nya.hehhehe.cincin wedding nya?we’ll see later bila nya duak dah kawen kelak hehehehe

 

IMG_3196       IMG_3200

dah kawen ya kelak jangan lupak jemput aku deh…lak ku tulis blog gik pasal my bestfren wedding gik hehehehe…..



edit post

0 Reply to "melamar……will you married me…"

Post a Comment